logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.6 /10
دانلود انیمیشن آرزو Wish 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود انیمیشن آرزو Wish 2023

انیمیشن آرزو یا ویش (Wish) به کارگردانی کریس باک و فاون ویراسانتورن (Chris Buck و Fawn Veerasunthorn) و در ژانر انیمیشنی ماجراجویی، خانوادگی، موزیکال، کمدی و فانتزی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2023 کشور آمریکا است.در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی‌ Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures تولید شد.در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون آریانا دبوز، کریس پاین، آلن تودیک و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای انیمیشن پرداخته اند.

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.8 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید انیمیشن “آرزو” داستان دختری جوان به نام آشا (با صداپیشگی آریانا دبوز) را روایت می‌کند که در کنار بز خود، ولنتینو (با صداپیشگی آلن تودیک)، در جنگل پرسه می‌زند و به طور اتفاقی به ستاره‌ای جادویی برمی‌خورد که آرزوها را برآورده می‌کند. این اتفاق، نقطه آغاز ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیزی برای آشا خواهد بود.

“آرزو” به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس کمپانی والت دیزنی ساخته شده است.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای  آرزو را با دوبله و زیر نویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید

دانلود انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن آرزو Wish 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟