logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود انیمیشن ناکلز Knuckles 2024
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود انیمیشن ناکلز Knuckles 2024

انیمیشن ناکلز (Knuckles) به کارگردانی کارول بانکر، براندون تراست، گد رایت، جف فاولر و یورما تاکون (Carol Banker و Brandon Trost و Ged Wright و Jeff Fowler و Jorma Taccone) و در ژانر انیمیشنی اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و علمی تخیلی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2024 کشور آمریکا است.توسط سه کمپانی‌ Paramount Pictures و Sega Sammy Group و Original Film تولید شده است.در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون ادریس البا (ناکلز)، بن شوارتز (سونیک)، آدام پالی (وید ویپل)، جیمی بارباکف، آلیس رن ترگونینگ، تونی کوگلن، کالین اوشاگنسی، دنیل سینگ، آلفردو تاوارس، آنیا تورلی، پیر وودوارد، کری الوز، تیکا سامپتر، کریستوفر لوید، استوارد چانینگ، روری مک کان و غیره به صداپیشگی کاراکترهای انیمیشن پرداخته اند.

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید انیمیشن “ناکلز” بر اساس سری بازی‌های ویدیویی سونیک ساخته شده و اسپین‌آف فیلم “سونیک خارپشت 2” در سال 2022 است. این انیمیشن بخشی از مجموعه فیلم‌های سونیک و به طور کلی اولین مجموعه لایو اکشن از این فرنچایز است.

داستان “ناکلز” بین رویدادهای فیلم‌های “سونیک خارپشت 2” (2022) و “سونیک خارپشت 3” (2024) اتفاق می‌افتد و ماجراجویی ناکلز را دنبال می‌کند که تلاش دارد شیوه‌های جنگجوی اکیدنا را به معاون کلانتر، وید ویپل آموزش دهد.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای  ناکلز با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید

دانلود انیمیشن Death Note 2006

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ناکلز Knuckles 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟