logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.8 /10
دانلود انیمیشن لباسی برای نیکلاس A Costume for Nicholas 2020
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود انیمیشن لباسی برای نیکلاس A Costume for Nicholas 2020

انیمیشن لباسی برای نیکلاس (A Costume for Nicholas) که با نام (Un Disfraz para Nicolas) نیز شناخته میشود،به کارگردانی ادواردو ریورو (Eduardo Rivero) و در ژانر انیمیشنی ماجراجویی و خانوادگی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2020 کشور مکزیک است. توسط کمپانی Fotosintesis Media تولید و منتشر شد.در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون پتی کانتو، فران فرناندز، کریستینا هرناندز، ریکاردو تجیدو و غیره به صداپیشگی کاراکترهای انیمیشن پرداخته اند.

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.8 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید انیمیشن “یک لباس برای نیکلاس” با بودجه‌ای حدود 15.5 میلیون دلار ساخته شد و اولین بار در 20 آگوست 2020 در جشنواره فیلم Fantasia به نمایش درآمد. این انیمیشن در 3 سپتامبر نیز توسط دیزنی پلاس در مکزیک منتشر شد و پس از آن در جشنواره Platino Awards for Iberoamerican Cinema نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن شد.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای لباسی برای نیکلاس با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda 4 2024

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن لباسی برای نیکلاس A Costume for Nicholas 2020

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟