logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.7 /10
دانلود انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت یا فرار مرغی: ظهور ناگت (Chicken Run: Dawn of the Nugget) که با عنوان فرار مرغی 2 (Chicken Run 2) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی سم فل (Sam Fell) و در ژانر ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و کمدی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2023 کشورهای آمریکا، انگلستان و فرانسه است.در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون تندی نیوتون، زکری لی‌وای، بلا رمزی، ایملدا استنتون، دیوید بردلی، جین هرکس، دنیل میز، نیک محمد، جوزی سدویک دیویس، رومش رانگاناتان، لین فرگوسن و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای انیمیشن پرداخته اند.

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید تهیه‌کنندگی انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت به صورت مشترک بر عهده لیلا هوبارت، پل کیولی، کری کرک پاتریک، پیتر لرد، نیک پارک، استیو پگرام، کارلا شلی و دیوید اسپروکستون بوده است. موسیقی متن این فیلم اثری از هری گرگسون-ویلیامز است و تدوین و ویرایش آن توسط سیم اوان جونز و استیون پرکینز انجام شده است. قسمت اول این انیمیشن با عنوان فرار مرغی در سال 2000 میلادی منتشر شد.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای فرار مرغی: طلوع ناگت را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید

دانلود انیمیشن میمون شاه با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟