logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.6 /10
دانلود انیمیشن پلنگ صورتی و رفقا Pink Panther and Pals 2010
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود انیمیشن پلنگ صورتی و رفقا Pink Panther and Pals 2010

انیمیشن پلنگ صورتی و رفقا (Pink Panther and Pals) به کارگردانی مشترک ران بروئر، لیونل اورداز، رابرت اسلج، جان اوور، سیسیلیا آرانوویچ، باب اسپنگ و تایری دیلی های (Ron Brewer و Lionel U. Ordaz و Robert Sledge و John Over و Cecilia Aranovich و Bob Spang و Tyree Dillihay) و در ژانر ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و کمدی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2010 کشورهای آمریکا و اردن است.در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون کل میچل، ادی گاروار، الکس نوسبام، فابریس تروجانی، باب اسپنگ، جان اوور، جینی الیاس، آدریانا نیما، پیتر نریک، آلیس نادی، کریگ جی. کالپر و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای انیمیشن پرداخته اند.

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید تهیه‌کنندگی انیمیشن سریالی “پلنگ صورتی و رفقا” توسط عصام اس. ایوبی، لوردانا کونتی، والتر میریش، کری ولنتاین، دیوید جی کوربت، پری بیکمرزا و جو موری به صورت مشترک برعهده داشته شده است. موسیقی متن این سریال توسط دیوید ریکارد ساخته شده و تدوین و ویرایش آن توسط رابرت دیوید سندرز انجام شده است. انیمیشن “پلنگ صورتی و رفقا” پس از انتشار به استقبال گسترده مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر جهان برخورد کرده و نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کرد.

تهیه‌کنندگان این مجموعه به دلیل داستان‌های سرگرم‌کننده، کارگردانی، سکانس‌های طنز، صداپیشه‌ها، تدوین، تولید و فضاسازی‌ها تحسین و ستایش شدند. این سریال یک اقتباس مدرن از مجموعه کلاسیک “پلنگ صورتی” است که در دهه 1960 منتشر شده بودشما می توانید انیمیشن بسیار زیبای پلنگ صورتی را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید با دوبله فارسی

 دانلود انیمیشن Mickey Saves Christmas با دوبله و زیرنویس فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن پلنگ صورتی و رفقا Pink Panther and Pals 2010

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟