logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.3 /10
دانلود سریال آرزوهای بزرگ Great Expectations 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال آرزوهای بزرگ Great Expectations 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

سریال آرزوهای بزرگ یا انتظارات بزرگ ( Great Expectations ) به کارگردانی مشترک برادی هود و سمیرا رادسی (Brady Hood و Samira Radsi) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر تاریخی، ماجراجویی و درام است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی BBC Studios و FX Productions و Hardy, Son & Baker تولید و منتشر شد.در سریال آرزوهای بزرگ هنرمندانی همچون برونته کارمایکل، جیانی کالچتی، تام سوئیت، الیویا کلمن، مت بری، فیون وایتهد، جانی هریس، شالوم برون-فرانکلین، هیلی اسکوایرز، تریستان گراول، رودی دارملینگام و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید تیم تولید مجموعه آرزوهای بزرگ تحت نظارت دین بیکر، کیت کرو، گرگ هریس، مارک کینزلا، مت جنینگز، تام هاردی، استیون نایت، ریدلی اسکات و دیوید دبلیو زوکر قرار دارد. طراحی و تولید این مجموعه به عهدهٔ سونیا کلاوس است، و فیلمبرداری آن توسط دن آترتون و کیت رید صورت گرفته است. رمان “آرزوهای بزرگ” نوشتهٔ چارلز دیکنز، نویسندهٔ معروف انگلیسی، ابتدا به عنوان یک داستان بخشی از هفته‌نامهٔ “سراسر سال” در بازهٔ زمانی دسامبر 1860 تا آگوست 1861 منتشر شد.

اما در اکتبر 1861، انتشارات چپمن و هال، رمان کامل را در سه جلد منتشر کرد. این کتاب در سال 1384 توسط دکتر هادی محب علیان ترجمه شد. داستان این کتاب به طور خودزندگی‌نامه از دیدگاه شخصیت اصلی، پیپ، یتیمی معروف، نگاشته شده است. شما می توانید سریال بسیار زیبای آرزوهای بزرگ را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال شرلوک با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آرزوهای بزرگ Great Expectations 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟