logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.4 /10
دانلود سریال آکادمی خون آشام Vampire Academy 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال آکادمی خون آشام Vampire Academy 2022 با زیرنویس فارسی

سریال آکادمی خون آشام یا ومپایر آکادمی (Vampire Academy) به کارگردانی مشترک اریکا دانتون، لوئیس پریتو، جفری وینگ شاتز، جسی وارن، جولی پلک و بیل وودراف (Erica Dunton و Luis Prieto و Geoffrey Wing Shotz و Jesse Warn و Julie Plec و Bille Woodruff) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، فانتزی، درام و هیجان انگیز است .

فصل اول سریال آکادمی خون آشام در سال 2022 آغاز شد. هنرمندانی مانند سیسی استرینگر، دانیلا نیوس، کایرون مور، جونتا کایزر، جی. آگوست ریچاردز، اَدم کینترو، آندره دای کیم، آنیتا جوی عواجه، پیک سن لیم، یائل بلیچا، کریگ استیونسون، میا مک کنا-بروس، اندرو لاینر، ریان بلوندل، جیسون دیاز، جنیفر کربی و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند. با وجود نقدهای مثبت فراوانی که از سوی مخاطبین منتقدان دریافت کرد، ساخت فصل دوم آن در سال 2023 میلادی از سوی سازندگان لغو گردید.

این سریال، که دومین اقتباس از مجموعه رمانهای “آکادمی خون آشام” است، به عنوان یک راه‌اندازی مجدد بعد از فیلمی با همین نام که در سال 2014 تولید شد، عرضه شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای آکادمی خون آشام را با زیرنویس  فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط

دانلود فیلم های اکشن

دانلود سریال آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ با دوبله فارسی

دانلود سریال خارجی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آکادمی خون آشام Vampire Academy 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟