logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.6 /10
دانلود سریال اتاق شلوغ The Crowded Room 2023
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال اتاق شلوغ The Crowded Room 2023 با زیرنویس فارسی

سریال اتاق شلوغ ( The Crowded Room ) به کارگردانی کوربت، مونا فستولد، کورنل موندروکزو و آلن تیلور (Brady Corbet و Mona Fastvold و Kornél Mundruczó و Alan Taylor) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا در ژانر بیوگرافی، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی +Apple TV و EMJAG Productions و New Regency Productions تولید و منتشر شد

در سریال اتاق شلوغ هنرمندانی همچون تام هالند، ویل چیس، لیئور راز، آماندا سایفرد، توماس سادوسکی، زاخاری گولینگر، سم وارتولومئوس، لیلا رابینز، لوون هاوک، هنریکه زاگا و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال اتاق شلوغ که براساس حوادث واقعی ساخته شده است.مجموعه تلویزیونی اتاق شلوغ به تهیه‌کنندگی مشترک ملیسا گلرنتر، تام هالند، سامارا لونشتاین، مارتین سالگو، سوزان هیثکوت، الکساندرا میلچان، آرنون میلچان، یاریو میلچان، کورنل موندروکزو، مایکل شفر و آکیوا گلدزمن ساخته شده است. تدوین و ویرایش این مجموعه توسط کریستوفر رند، کوین بیرو، داوید یانچسو و ونسا پروکوپیو انجام شده و فیلمبرداری آن توسط ویلیام رکسر انجام شده است.

تام هالند در این مجموعه تلویزیونی نقش دنی سالیوان را بازی می‌کند، فردی که در سال 1979 میلادی در نیویورک تیراندازی کرده و دستگیر شده است. این مجموعه تلویزیونی از طریق مجموعه مصاحبه‌هایی روایت می‌شود که در آن‌ها روانشناس بالینی رایا گودوین با بازی آماندا سایفرد به بررسی گذشته شخصیت دنی سالیوان می‌پردازد و داستان زندگی او را طی 10 قسمت از این سریال بازگو می‌کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای اتاق شلوغ با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال فرار با زیرنویس فارسی

دانلود سریال جدید با زیرنویس فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اتاق شلوغ The Crowded Room 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟