logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.0 /10
دانلود سریال اگه آرزوتو بگی If You Wish Upon Me 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال اگه آرزوتو بگی If You Wish Upon Me 2023 با زیرنویس فارسی

سریال اگه آرزوتو بگی (If You Wish Upon Me) که با نام اصلی (Dangshini Sowoneul Malhamyeon) و یا نام (Tell Me Your Wish) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی یونگ وان کیم (Yong-wan Kim) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه است .فصل اول آن در قالب 16 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی A&E Studios و Climax Studio و Viu تولید و منتشر شد. در سریال اگه آرزوتو بگی هنرمندانی همچون جی چانگ ووک، سویونگ چوی، سونگ دونگ ایل، جی آن وون، پارک جین جو، مو-سونگ جئون، های یون کیل، جئون چای یون و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید در سریال «اگه آرزوتو بگی» داستان زندگی یون گیو رای، جوانی است که در یک یتیم‌خانه بزرگ شده و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. او به دلیل ارتکاب جرایم کوچک، مدتی را در بازداشتگاه و زندان نوجوانان گذرانده است. حالا که از زندان آزاد شده، به دنبال فرصتی برای شروع دوباره زندگی خود است.

یون گیو رای به یک آسایشگاه بیماران مبتلا به سرطان فرستاده می‌شود تا به عنوان داوطلب به بیماران کمک کند. در آنجا با کانگ تائه سیک، رهبر تیم داوطلبان و سئو یون جو، پرستار جوانی که از سرطان رنج می‌برد، آشنا می‌شود.این آشنایی، زندگی یون گیو رای را تغییر می‌دهد.شما می توانید سریال بسیار زیبای اگه آرزوتو بگی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال کره ایی جدید

دانلود سریال متحرک با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اگه آرزوتو بگی If You Wish Upon Me 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟