logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.9 /10
دانلود سریال بازی مرگ Deaths Game 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال بازی مرگ Deaths Game 2023

سریال بازی مرگ (Deaths Game) که با نام اصلی (Yijae, Got Jookseummida) که با اسم های (Yi-Jae, Will Die Soon) و (I Will Die Soon) و (I’ll Die Soon) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی ها بیونگ هون (Ha Byung-Hoon) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر فانتزی، درام و علمی تخیلی است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی تولید و منتشر شد.

در سریال بازی مرگ هنرمندانی همچون سو این گوک، پارک سو-دام، کیم جی-هون، چوی شی وون، سونگ هون، کیم کانگ-هون، لی جو سونگ، لی جه-ووک، لی دو هیون، گو یون-جونگ، کیم جائه ووک، اوه یونگ-سه و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید داستان سریال بازی مرگ از این قرار است که چوی یی جائه در یک خانواده فقیر در حومه شهر بزرگ شده است. او از کودکی آرزو داشت که یک نویسنده شود، اما به دلیل شرایط مالی خانواده، تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرد و مجبور شد برای امرار معاش کار کند. او هر کاری که از دستش برآمد انجام داد، اما هرگز نتوانست شغلی مناسب پیدا کند.

در طول این سال‌ها، چوی یی جائه شاهد بی‌عدالتی‌های زیادی در جامعه بوده است. او دیده است که چگونه افراد موفق و خوشبخت، بدون هیچ تلاشی به همه چیز دست پیدا می‌کنند، در حالی که افرادی مانند او با وجود تلاش‌های فراوان، همواره با شکست روبرو می‌شوند.

در نهایت، چوی یی جائه پس از 7 سال تحمل ناامیدی و فقر، تصمیم می‌گیرد به زندگی خود پایان دهد. او در یک شب تاریک و بارانی، خود را از پل به پایین می‌اندازد.شما می توانید سریال بسیار زیبای بازی مرگ را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال Big Bet 2022

دانلود سریال کره ای

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال بازی مرگ Deaths Game 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟