logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.4 /10
دانلود سریال برلین Berlin 2023
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال برلین Berlin 2023 با زیرنویس فارسی

سریال برلین (Berlin) به کارگردانی مشترک دیوید باروکال، جفری کاپر و آلبرت پینتو (David Barrocal و Geoffrey Cowper و Albert Pintó) می باشد.این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن، درام، جنایی، معمایی، ماجراجویی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Vancouver Media تولید و منتشر شد. در سریال برلین هنرمندانی همچون پدرو آلنسو، نایوا نیمری، بگونیا وارگاس، جولیو پنا، ایتسیار ایتانیو، میشل خنر، تریستان اوجوا، ژولین پاسکال، جوئل سانچز، یوری دی. براون، راشل لاسکار، میگل تاریفه، رافائل دسپرز، مارسل گونزالس، میکو جری، تیرما ایربه و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید تهیه‌کنندگی مجموعه تهیه‌کنندگان مجموعه برلین لایا کول و الکس پینا هستند. تدوین و ویرایش آن را میگل بورگوس و لویسمی گلز بدمار انجام داده‌اند و فیلمبرداری آن توسط دیوید آسرهتو، میگ آمودو، سرجی بارترولی و اینیگو ایگلسیاس انجام شده است. مجموعه برلین اسپین آف سریال خانه کاغذی یا سرقت پول (Money Heist) است که از سال 2017 تا 2021 میلادی پخش شد. این مجموعه شخصیت برلین را به تصویر می‌کشد.شما می توانید سریال بسیار زیبای برلین را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال قاتلین باغچه با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال برلین Berlin 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟