logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.1 /10
دانلود سریال برون یابی ها Extrapolations 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال برون یابی ها Extrapolations 2023 با زیرنویس فارسی

سریال برون یابی ها (Extrapolations) که با نام اصلی (Keonekteu) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی اسکات زد. برنس (Scott Z. Burns) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی، کمدی، درام و معمایی است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Apple و Media Res تولید و منتشر شد. در سریال برون یابی ها هنرمندانی همچون ایزا گونزالس، ماریون کوتیار، مریل استریپ، توبی مگوایر، فارست ویتاکر، سیمون دیناریان، سمیر، ژوائوپائولو مالهیرو، موری بارتلت، کری راسل، ادوارد نورتون، هاری نف و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید برون‌ یابی‌ ها، مجموعه‌ای گلچین شده از داستان‌هایی به هم پیوسته است که اثرات تغییرات آب و هوایی را بر روی سیاره زمین از طریق دیدگاه‌های مختلف افراد به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها، از دیدگاه‌های مختلفی مانند دانشمندان، سیاستمداران، کشاورزان، کارگران و مردم عادی بیان می‌شوند.

برون‌ یابی‌ ها، یک مجموعه تلویزیونی مهم و تاثیرگذار است که توجه مخاطبان را به موضوع تغییرات آب و هوایی جلب می‌کند. این مجموعه، با تصویری واقع‌ گرایانه از اثرات تغییرات آب و هوایی، هشداری جدی به بشریت می‌دهد.
شما می توانید سریال بسیار زیبای برون یابی ها را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال بدترین شرور با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال برون یابی ها Extrapolations 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟