logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.0 /10
دانلود سریال تهاجم مخفی Secret Invasion 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال تهاجم مخفی Secret Invasion 2023 با زیرنویس فارسی

سریال تهاجم مخفی ( Secret Invasion ) که با عنوان تهاجم سری یا تهاجم مخفیانه نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک توماس بزوچا و علی سلیم (Thomas Bezucha و Ali Selim) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، معمایی، علمی تخیلی و هیجان‌انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Marvel Studios تولید و منتشر شد.در سریال تهاجم مخفی هنرمندانی همچون ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، امیلیا کلارک، الیویا کلمن، کوبی اسمالدرز، کینگزلی بن‌-ادیر، کریستوفر مک ‌دونالد، کارمن اجوگو، کیلیان اسکات، ونتسیسلاو یانکوف، مارتین فریمن، دان چیدل، شارلین وودارد، بیلی کلمنتز و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال تهاجم مخفی با اقتباس از داستانی به همین اسم که برایان مایکل بندیس و لنینیل فرانسیس یو که آن را نوشته اند ساخته شده است .کوین فایگی، لویی دی‌اسپوزیتو، ویکتوریا الونزو، کایل بردستریت و جاناتان شوارتز تیم تهیه کنندگی این سریال را تشکیل میدهند.شما می توانید سریال بسیار زیبای تهاجم مخفی را با دوبله و یا زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های دوبله فارسی

دانلود سریال مدیر شب بازیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال تهاجم مخفی Secret Invasion 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟