logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال جنتلمن The Gentlemen 2024
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال جنتلمن The Gentlemen 2024

سریال جنتلمن یا آقایان (The Gentlemen) به کارگردانی مشترک گای ریچی، دیوید کافری، اران کریوی و نیما نوری‌زاده (Guy Ritchie و David Caffrey و Eran Creevy و Nima Nourizadeh) می باشد.این سریال محصول کشورهای آمریکا و انگلستان و در ژانر اکشن، کمدی، جنایی و ماجراجویی است فصل اول آن در قالب 8 قسمت درسال 2024 میلادی توسط سه کمپانی Miramax Television و Moonage Pictures و Toff Guy Films تولید شد

در سریال جنتلمن هنرمندانی همچون تئو جیمز، کایا اسکودلاریو، دانیل اینگز، شین واکر، جوئل ریچاردسون، وینی جونز، مکس بیزلی، الکسیس رادنی و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید جنتلمن سریالی است که بر پایه فیلمی به همین نام اثر گای ریچی در سال 2019 ساخته شده است. این سریال به دنیای زیرزمینی لندن و ماجراهای جذاب و پرهیجان آن می‌پردازد.

در این سریال، شاهد کاراکترهای متنوع و جذابی هستیم که هر کدام نقشی در این دنیای پر رمز و راز دارند. از مافیای قدرتمند گرفته تا خلافکاران زیرک و پلیس‌های فاسد، همه در این سریال حضور دارند و داستان‌های آنها به هم گره می‌خورد. جنتلمن پر از صحنه‌های اکشن نفس‌گیر، دیالوگ‌های طعنه‌آمیز و شوخی‌های هوشمندانه است. گای ریچی با مهارت تمام، فضایی تاریک و مرموز را خلق کرده است که مخاطب را مجذوب خود می‌کند.

عوامل ساخت این سریال نیز از جمله بهترین‌ها در سینما و تلویزیون هستند. دن کلیلند، کارل هال، مکس کین و … تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته‌اند. تدوین، فیلمبرداری و موسیقی متن نیز به بهترین نحو انجام شده است تا تجربه‌ای کامل و لذت‌بخش را برای مخاطب رقم بزند.شما می توانید سریال بسیار زیبای جنتلمن را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال The Uncanny Counter 2020

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال جنتلمن The Gentlemen 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟