logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.6 /10
دانلود سریال داستان قایق Boat Story 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال داستان قایق Boat Story 2023 با زیرنویس فارسی

سریال داستان قایق ( Boat Story ) به کارگردانی مشترک دانیل نتهایم، آلیس تروتون، هری ویلیامز و جک ویلیامز (Daniel Nettheim و Alice Troughton و Harry Williams و Jack Williams) می باشد.این سریال محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Two Brothers Pictures و All3Media International و ScreenSkills High-End Television Skills Fund (HETV) تولید و منتشر شد

در سریال داستان قایق هنرمندانی همچون دیزی هاگارد، پترسون جوزف، میشل آستین، اتان لارنس، جوانا اسکنلان، چکی کاریو، اولافور دری اولافسون، کریگ فربراس، الیور شریدان، چری گوردون، ریک اس. کار، جیسون پنی کوک، فیل دنیلز، جان اونیل، متیو ملالیو، ویلیام فاکس، لوسی مونتگومری، پل هکتور آنتوان و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید فیلمنامه این سریال تماشایی را هری ویلیامز، جک ویلیامز و سوفی گودارت به صورت مشترک نوشته اند.

مجموعه نمایشی داستان قایق توسط یک گروه از تهیه‌کنندگان باسابقه و موفق ساخته شده است. کریستوفر ایرد، متیو برد، کاترین باند، تامی بولفین، سارا هاموند، نادیا جینز، مت جنینگز، مارتا لیک، کاتریونا رنتون، دنیل واکر، هری ویلیامز و جک ویلیامز به صورت مشترک مسئولیت تولید این مجموعه را بر عهده داشته‌اند و موسیقی متن این مجموعه توسط دومینیک شرر، آهنگساز برنده جایزه گرمی، ساخته شده است. موسیقی شرر به خلق فضایی رازآلود و مهیج در داستان کمک شایانی کرده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای داستان قایق را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال مقدر شده با تو با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال داستان قایق Boat Story 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟