logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.4 /10
دانلود سریال سلبریتی Celebrity 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال سلبریتی Celebrity 2023 با زیرنویس فارسی

سریال سلبریتی ( Celebrity ) با عنوان اصلی (Selleobeuriti) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی کیم چول گیو (Kim Chul Gyu) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر معمایی، هیجان انگیز و درام است .فصل اول آن در قالب 12 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی HOW Pictures و Kim Jong Hak Productions و Studio Dragon تولید و منتشر شد.در سریال سلبریتی هنرمندانی همچون پارک گیو-یونگ، کانگ مین هیوک، لی چونگ-آه، لی دانگ گان، جون هیو سئونگ، لی جونگ جون، لی جونهو، هان جونگ کیو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید کیم چئول کیو و یی یونگ کیم به صورت مشترک در تهیه کنندگی این مجموعه نمایشی با یکدیگر همکاری کرده اند.این سریال داستان دختری را روایت میکند که با انتشار یک ویدیو یک شبه به ستاره ای در دنیای مجازی تبدیل میشود حالا او باید با عواقب و جنبه های مثبت و منفی شهرت و معروفیت کنار بیاید. شما می توانید سریال بسیار زیبای سلبریتی را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال شکوفایی جوانی ما با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سلبریتی Celebrity 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟