logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

سریال سگ های شکاری یا بلادهوندز یا شکارچیان ( Bloodhounds ) با عنوان اصلی (Sanyanggaedeul) که با عناوین (Hunting Dogs) و (Hound Dogs) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی جو هوان کیم (Joo-hwan Kim) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنویی در ژانر اکشن، جنایی، هیجان انگیز و درام است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Studio N و Seed Film و Seven Osix تولید و منتشر شد

در سریال سگ های شکاری هنرمندانی همچون وو دو هوان، لی سانگ-یی، سو-جوان ریو، سی وون چوی، پارک سونگ وونگ، چوی یونگ-جون، هو جون هو، جونگ دا-اون، لی هه-یونگ و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال “سگ های شکاری” داستان سه جوان جسور را روایت می‌کند که برای کسب درآمد و پول، وارد دنیای وام‌های خصوصی می‌شوند و درگیر قدرتمندانی می‌شوند که آن‌ها را به دام می‌اندازند. این سریال بر اساس رمان گرافیکی به نام “Sanyanggaedeul” اثر جونگ چان ساخته شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای سگ های شکاری با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال من ربات نیستم با دوبله فارسی

دانلود سریال کره ایی جدید با زیرنویس فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟