logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.8 /10
دانلود سریال عمو سامشیک Uncle Samsik 2024
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال عمو سامشیک Uncle Samsik 2024

سریال عمو سامشیک ( Uncle Samsik ) با عنوان اصلی (Samsiki Samchon) که با عناوین (Samcheekyi Samcheeok) و (Uncle Sam Shik) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی شین یون شیک (Shin Yeon-shick) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و تاریخی است .فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط کمپانی Slingshot Studios در قالب 16 قسمت تولید شده است.

در سریال Samsiki Samchon هنرمندانی همچون سونگ کانگ هو، بیون یو هان، لی کیو هیونگ، جین کی جو، سئو هیون وو، اوه سونگ هون، اوه کوانگ روک و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال Samcheekyi Samcheeok نخستین تجربه تلویزیونی سونگ کانگ هو است که در آن داستانی در اوایل دهه 1960 روایت می‌شود. این داستان درباره دوستی و آرزوهای عمو سامشیک، که سونگ کانگ هو نقش او را ایفا می‌کند، و پسر جوانی به نام کیم سان (با بازی بیون یو هان) است.

کیم سان، پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نظامی کره، برای ادامه تحصیل در رشته اقتصاد عازم آمریکا می‌شود. او با هدف تبدیل کره جنوبی به کشوری صنعتی و پیشرفته، به زادگاهش بازمی‌گردد. در این میان، عمو سامشیک به او نزدیک می‌شود و اعلام می‌کند که آماده است تا از آرزوهای او حمایت کند.شما می توانید سریال عمو سامشیک با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال کره ای جدید

دانلود سریال قورباغه The Frog 2024

دانلود سریال جدید با دوبله فارسی

دانلود سریال ایرانی 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال عمو سامشیک Uncle Samsik 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟