logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.2 /10
دانلود سریال غربت
0% (0 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال غربت

سریال غربت ( Estrangement ) به کارگردانی امیر پورکیان و در ژانر اجتماعی، درام، جنایی و خانوادگی ساخته شده است.این سریال در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1403 است. در این سریال هنرمندانی همچون آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی‌نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوسن پرور، فرید قبادی، لادن ژاوه‌وند، لطف الله سیفی، حامد رسولی، ستایش رجایی‌نیا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید هادی حجازی‌‌فر از دانش ‌آموختگان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است، وی در 31 خرداد سال 1355 در خوی متولد شده و افتخار نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را دارد.شما می توانید سریال بسیار زیبای داریوش را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید. خرید سریال غربت

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال در انتهای شب

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال غربت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟