logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.2 /10
دانلود سریال لوکی Loki 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال لوکی Loki 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

سریال لوکی ( Loki ) به کارگردانی کیت هرون (Kate Heron) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی است.فصل اول آن در قالب 6 قسمت فصل اول آن در تاریخ ژوئن 2021 از سرویس دیزنی پلاس پخش شد و فصل دوم آن هم از اکبتر 2023 منتشر گردید

در سریال لوکی هنرمندانی همچون تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، ریچارد ای گرانت، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، اریکا کولمن، جان لوین و ساشا لین و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال «لوکی» بر پایه شخصیت شرور و مشهور به نام «لوکی» در کتاب های مصور مارول نوشته شده توسط استن لی، لری لیبر و جک کربی و توسط کیت هرون کارگردانی شده است. در سال 2009، این سریال بر اساس رده بندی سایت کتاب های مصور آی جی ان، رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

این مجموعه در همان زمان با وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (2019) رخ می‌دهد. در این مجموعه، نسخه جایگزینی از شخصیت لوکی، با یک زمان‌بندی جدید، ساخته شده است که توسط استودیوی مارول تولید شده است. والدرون به عنوان نویسنده سرپرست و کیت هرون به عنوان کارگردان، در فصل اول فعالیت خود در این مجموعه حضور دارند.شما می توانید سریال بسیار زیبای لوکی با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال اتاق شلوغ با زیرنویس فارسی

دانلود سریال جدید با زیرنویس فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال لوکی Loki 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟