logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.7 /10
دانلود سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021 با زیرنویس فارسی

سریال مرد بلوطی ( The Chestnut Man ) به کارگردانی میکل سروپ (Mikkel serup) می باشد.این سریال محصول کشور دانمارک و در ژانر جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2021 میلادی توسط کمپانی SAM Productions تولید و منتشر شد در سریال مرد بلوطی هنرمندانی همچون اسبن دالگارد اندرسن، دنکا کرسیک، دیوید دنسیک، ایبن دورنر، مورتن براون، اندرس هوو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته سورن سوئیستروپ ساخته شده است.سریال مرد بلوطی پس از پخش با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و اغلب آن‌ها فیلمنامه و بازی بازیگران را ستایش کردند.علاوه بر مایکل سروپ، دو کارگردان دیگر نیز در ساخت این سریال همکاری داشته‌اند که برای یک پروژه‌ی چند قسمتی امری طبیعی است. در مجموع، این سریال با ارائه‌ی ایده‌های جدید و داستانی کاملاً بی‌نظیر که مشابه آن‌ها را کم‌تر دیده‌ایم، به عنوان یک اثر جنایی و درام انتظارات مخاطبان را برآورده کرده و نمرات بالایی را دریافت کرده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای مرد بلوطی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال خیانت با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟