logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.7 /10
دانلود سریال مقدر شده با تو Destined With You 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال مقدر شده با تو Destined With You 2023 با زیرنویس فارسی

سریال مقدر شده با تو ( Destined With You ) با عنوان اصلی (Yi Yeonaeneun Bulgahangryeok) که با عناوین (Irresistible Love) و (This Relationship Is Force Majeure) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی کی هون (Nam Ki-Hoon) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی، عاشقانه، فانتزی، علمی تخیلی و درام است .فصل اول آن در قالب 16 قسمت توسط دو کمپانی C-JeS Production و Production SLL تولید و منتشر شد.

در سریال مقدر شده با تو هنرمندانی همچون کیم رو وون، جو بو-آه، ها جون، یورا، هیون بونگ شیک، پارک کیونگ هی، جونگ هی یونگ، لی پیل مو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال «مقدر شده با تو» داستان جانگ شین یو، وکیلی جوان و باهوش را روایت می‌کند که خانواده‌اش نسل‌هاست درگیر یک نفرین چند صد ساله هستند.

از طرف دیگر، لی هونگ جو، یک کارمند ساده دولتی است که همیشه به بهترین نحو ممکن کارها را انجام می‌دهد. یک روز، او به طور تصادفی کتاب ممنوعه‌ای را پیدا می‌کند که 300 سال پیش مهر و موم شده بود. این کتاب در واقع کلید رهایی جانگ شین یو از نفرین است. شما می توانید سریال بسیار زیبای مقدر شده با تو را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال تشویق آخر با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مقدر شده با تو Destined With You 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟