logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.7 /10
دانلود سریال موش Mouse 2021
100% (3 رای)

توضیحات سریال

سریال موش Mouse با دوبله فارسی

سریال موش یا ماوس (Mouse) با عنوان اصلی (Mauseu)نیز شناخته میشود.به کارگردانی مشترک جون بائه چوی و چول وو کانگ (Joon Bae Choi و Cheol Woo Kang) می باشد.این سریال محصول کشور کره‌جنوبی و در ژانر اکشن، جنایی، معمایی، هیجان انگیز و علمی تخیلی است .

این سریال فصل اول در قالب 20 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی HIGROUND و Studio Invictus تولید و منتشر شد.چوی ران، فیلمنامه این سریال را نیز نوشته است. در سریال موش هنرمندانی همچون لی سونگ-گی، لی هی-جون، پارک جو-هیون، سو-جین کیونگ، بونگ-سیک هیون، جی-هون پیو، یون سئو هیون، جی-هیون وو، جونگ سوک یونگ و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

سریال “موش” بعد از پخش، با بازخورد های بسیار خوب از سوی منتقدین و استقبال گسترده مخاطبان در سطح جهانی مواجه شد. این سریال به دلیل سکانس های مهیج، بازی فوق العاده بازیگران به ویژه با بازی تحسین برانگیز لی سونگ-گی، کارگردانی، موسیقی متن، طراحی صحنه، فیلمنامه و همچنین مضامین مطرح شده، تحسین بسیاری را به دنبال داشت. در نیمه اول سال 2021 میلادی، سریال “موش” به عنوان سومین درام بسیار محبوب شناخته شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای موش را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط

دانلود فیلم های اکشن

دانلود سریال Squid Game  با دوبله فارسی

دانلود سریال های خارجی روز

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال موش Mouse 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟