logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.0 /10
دانلود سریال نیروهای امداد The First Responders 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال نیروهای امداد The First Responders 2022 با دوبله فارسی

سریال نیروهای امداد یا امداد گران ( The First Responders ) با عنوان اصلی (Sobangseo Yeop Gyeongchalseo) که با عنوان (The Police Station Next to the Fire Station) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی شین کیونگ سو (Shin Kyung-soo) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی در ژانر اکشن، هیجان انگیز و درام است.فصل اول آن در قالب 12 قسمت و فصل دوم آن هم در 12 قسمت دیگر توسط دو کمپانی Studio S و Mega Monster تولید و منتشر شد؛

در سریال نیروهای امداد هنرمندانی همچون کیم ره-وون، سان هو جون، گونگ سونگ یون، جونگ جین وو، لی جونگ هون، جی وو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید در سریال نیروهای امداد، کارمندان یک ایستگاه پلیس و یک ایستگاه آتش‌نشانی با هم برای حل پرونده‌های جنایی همکاری می‌کنند. جین هو گی، یک کارآگاه پلیس، در کار خود بسیار ماهر است، اما در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

او فردی درونگرا و کم حرف است و به راحتی با مردم ارتباط برقرار نمی‌کند. با این حال، هو گی توانایی بالایی در درک صحنه‌های جنایت دارد و می‌تواند ذهن یک جنایتکار را بخواند. او همچنین اراده‌ای قوی برای برنده شدن دارد و هرگز از تلاش برای حل یک پرونده دست نمی‌کشد.شما می توانید سریال بسیار زیبای نیروهای امداد را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

موسیقی متن 

« دانلود »

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال سگ های شکاری با دوبله فارسی

دانلود سریال جدید با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال نیروهای امداد The First Responders 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟