logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال پرنده سیاه Black Bird 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال پرنده سیاه Black Bird 2023 با زیرنویس فارسی

سریال پرنده سیاه یا بلک برد ( Black Bird ) با عنوان داستان فالکون (The Falcon’s Tale) و (In with the Devil) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک مایکل آر. راسکام، جو چاپل و جیم مک کی (Michael R. Roskam و Joe Chappelle و Jim McKay) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Apple Studios و Apple و EDEN Productions (II) تولید و منتشر شد.در سریال پرنده سیاه هنرمندانی همچون تارون اجرتون، پل والتر هاوزر، گرگ کینر، ری لیوتا، سپیده معافی، رابرت دیاگو دوکی، جو ویلیامسن، الکساندر باربارا، لین استیبینگ و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال پرنده سیاه براساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این سریال که پس از پخش توانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبان نکته بین سینما و تلوزیون را به خود جلب کند داستان یک زندانی به نام جیمی کین را روایت میکند که با توجه به شخصیت کاریزماتیک و استعداد او برای صحبت کردن، مقامات فدرال به او فرصتی برای تخفیف مجازات میدهند. این سریال، داستان معامله خطرناک و پر از ریسکی را بازگو می‌کند که به او پیشنهاد شد و سپس وقایع دیگری را در پی داشت.شما می توانید سریال بسیار زیبای پرنده سیاه را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال دروس شیمی  با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال پرنده سیاه Black Bird 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟