logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.7 /10
دانلود سریال پسرها The Boys 2019-2024
100% (3 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال پسرها The Boys 2019-2024

سریال پسرها یا پسران (The Boys) به کارگردانی فیلیپ اسگریچیا، فردریک ای. او. توئی و اریک کریپک (Philip Sgriccia و Frederick E.O. Toye و Eric Kripke) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، کمدی، جنایی، هیجان‌انگیز، درام و علمی تخیلی است .فصل اول سریال پسرها در تاریخ 26 جولای سال 2019 میلادی و فصل دوم این مجموعه در 4 سپتامبر 2020، فصل سوم در 3 ژوئن 2022 و فصل چهارم نیز در 13 ژوئن سال 2024 میلادی پخش شد؛ این مجموعه در می سال 2024 برای فصل پنجم و پایانی تمدید گردید

در سریال پسرها هنرمندانی همچون کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، لاز آلونسو، تومر کاپون، کارن فوکوهارا، ناتان میچل، جفری دین مورگان و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سریال «پسران» اقتباسی است از مجموعه کتاب‌های مصور به همین نام که توسط گارت انیس و داریک رابرتسون خلق شده است.

داستان این سریال درباره گروهی از شورشیان است که با سوءاستفاده ابرقهرمانان از قدرت‌هایشان مقابله می‌کنند. ساخت فیلمی سینمایی بر اساس این کتاب‌های مصور از سال 2008 آغاز شد و قرار بود آدام مک‌کی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد، اما در نهایت این پروژه به یک سریال تلویزیونی تبدیل شد. شما می توانید سریال بسیار زیبای پسرها را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال Black Summer 2019

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال پسرها The Boys 2019-2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟