logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.8 /10
دانلود سریال کابوی کپنهاگ Copenhagen Cowboy 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال کابوی کپنهاگ Copenhagen Cowboy 2022 با زیرنویس فارسی

سریال کابوی کپنهاگ (Copenhagen Cowboy) به کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن (Nicolas Winding Refn) می باشد.این سریال محصول کشور دانمارک و در ژانر جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی NWR Film Productions و Space Rocket Nation تولید و منتشر شد. در سریال کابوی کپنهاگ هنرمندانی همچون آنجلا بوندالوویچ، آندریاس لیکه یورگنسن، لی ژانگ، جیسون هندیل-فورسل، کیت هوک چنگ، شانگ پربن مدسن، امیلی شین تانگ هان، زلاتکو بوریک، فلور فریلوند، والنتینا دیانوویچ، ماریا ارولتر، رمضان حسینی، آیهان تسکیران و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید «کابوی کپنهاگ» بازگشت نیکلاس ویندینگ رفن به دانمارک پس از سال‌ها فعالیت در هالیوود است. این سریال درام جنایی، داستان میو، زنی قوی و انتقام‌جو را روایت می‌کند که در تلاش برای یافتن هویت واقعی خود، وارد دنیای پرمخاطره جنایتکاران کپنهاگ می‌شود.شما می توانید سریال بسیار زیبای کابوی کپنهاگ را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال قاتلین باغچه با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال کابوی کپنهاگ Copenhagen Cowboy 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟