logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.0 /10
دانلود سریال کرانه خون Pax Massilia 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال کرانه خون Pax Massilia 2023

سریال کرانه خون (Pax Massilia) با عنوان (Blood Coast) نیز شناخته می شود به کارگردانی مشترک اولیویه مارشال و ایوان فگیورس (Olivier Marchal و Ivan Fegyveres) می باشد.این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام هیجان انگیز است

فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Gaumont Television و Gaumont تولید و منتشر شد. در سریال کرانه خون هنرمندانی همچونتوفیک جلاب، جین گورساود، نیکولا دوووشل، اولیویه بارتلیمی، لنی سوگویو، ایدیر آزوگلی، سمیر بواتار، موسی معسگری، فلورانس توماسین، دیوک کوما، ارین ایوت و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید مجموعه “کرانه خون” توسط ایزابل دژورژس، فرانسوا پریلات، روکسان پینیرو، سیدونی دوما، سوئیزیچ گلبارد و کریستف ریاندی تهیه شده است.ایزابل باساگلیا، گیوم گوری، رافائل اورتین، رافائل بوشز و آین وارت وظیفه تدوین و ویرایش این مجموعه را بر عهده داشته‌اند.فیلمبرداری “کرانه خون” نیز توسط آنتونی دیاز انجام شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای کرانه خون را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال Gotham 2014

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال کرانه خون Pax Massilia 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟