logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.8 /10
دانلود سریال گاتهام Gotham 2014
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال گاتهام Gotham 2014

سریال گاتهام (Gotham) که با نام های (Gotham: Legend of the Dark Knight) و (Gotham: Heroes Rise) و (Gotham: A Dark Knight) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک راب بیلی، دنی کانن، تی.جی. اسکات، ایگل اگیلسون و ناتان هوپ (Rob Bailey و Danny Cannon و T.J. Scott و Eagle Egilsson و Nathan Hope) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، معمایی، علمی تخیلی، هیجان انگیز و درام است .

فصل اول تا پنجم این سریال در طول سال‌های 2014 تا 2019 میلادی توسط سه کمپانی Primrose Hill Productions و DC Comics و Warner Bros. Television تولید و منتشر شد. در سریال گاتهام هنرمندانی همچون بن مک‌ کنزی، دانل لوگ، دیوید مازوز، شان پرتوی، رابین لرد تیلور، کمرن بیکوندووا، کوری مایکل اسمیت، ارین ریچاردز، مورنا باکارین، کریس چالک، کلی پی ویلیامز، درو پاول، جسیکا لوکاس، مایکل چیکلیس، کوین دی. مک گی و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال داستان سریال گاتهام در شهر گاتهام سیتی جریان دارد و پیش از ماجراهای بتمن روی می‌دهد. در این سریال، شاهد رشد و تحول شخصیت‌های مهم دنیای بتمن هستیم. جیمز گوردون، کارآگاه اداره پلیس گاتهام سیتی، در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد. او در تلاش است تا شهر گاتهام را از شر جنایتکاران نجات دهد.

سریال گاتهام با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این سریال توانست جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای گاتهام را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال The Witcher: Blood Origin 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال گاتهام Gotham 2014

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟