logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.2 /10
دانلود سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی A Very Royal Scandal 2024
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی A Very Royal Scandal 2024

سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی ( A Very Royal Scandal ) به کارگردانی جولیان جارولد (Julian Jarrold) می باشد.این سریال محصول کشور انگلستان و در ژانر درام است .فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط کمپانی Blueprint Pictures در قالب 3 قسمت تولید شده است.فیلمنامه این سریال به وسیله علی دوگانچای، دنیز گونی ایسینتک و سرکان اونال به صورت مشترک نوشته شده است.

در سریال A Very Royal Scandal هنرمندانی همچون مایکل شین، روث ویلسون، ایان هیوز، انا هاردویک، جونا اسکانالان، کلر راشبروک، نیکلاس برنز، سم تروتون، الکساندر اوون، کلر کالبریت، لیدیا لئونارد، سامسون آجووله و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید مینی سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی بر اساس کتاب “سر به هوا: هنر ناکامل خبرسازی” نوشته امیلی مایتلیس ساخته شده است. این سریال به عنوان دنباله معنوی دو مجموعه “یک رسوایی بسیار انگلیسی” (2018) و “یک رسوایی بسیار بریتانیایی” (2021) شناخته می‌شود. . شما می توانید سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال سپاهی Sipahi 2022

دانلود سریال جدید با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال یک رسوایی بسیار سلطنتی A Very Royal Scandal 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟