logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.0 /10
دانلود سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک Once Upon a Small Town 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک Once Upon a Small Town 2022 با زیرنویس فارسی

سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک (Once Upon a Small Town) که با نام اصلی (Eojjeoda Jeonwonilgi) که با عنوان (Accidental Country Diary) نیز شناخته میشود به کارگردانی کوون سوک جانگ (Kwon Seok-jang) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر عاشقانه، کمدی و درام است .فصل اول آن در قالب 12 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی Kakao Entertainment تولید و منتشر شد. در سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک هنرمندانی همچون یونگ وو چوو، جوی، جونگ سوک یونگ، نا چول، باک سونگ-چول، پارک یونگ سو، پارک جی-آ، کیم یانگ سان، پارک یه نی و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال «روزی روزگاری یک شهر کوچک» با روایتی عاشقانه و جذاب، توانسته است نظرات مثبت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.داستان سریال حول محور یک دامپزشک جوان به نام «هان جی یول» می‌چرخد که به دلیل فوت مادربزرگش، مجبور می‌شود به یک روستای کوچک نقل مکان کند. او در آنجا با یک افسر پلیس به نام «یونگ سو» آشنا می‌شود و کم‌کم بین آن‌ها رابطه عاشقانه‌ای شکل می‌گیرد.

فیلمبرداری سریال در مناطق روستایی کره جنوبی انجام شده است و به خوبی توانسته است حال و هوای یک روستای کوچک را به تصویر بکشد. بازی بازیگران نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به خوبی توانسته‌اند نقش‌های خود را ایفا کنند.
کارگردانی سریال نیز به خوبی انجام شده است و به خوبی توانسته است داستان را روایت کند. شخصیت‌پردازی‌ها نیز در سطح قابل قبولی قرار دارند و مخاطبان می‌توانند با شخصیت‌های سریال ارتباط برقرار کنند.
شما می توانید سریال بسیار زیبای روزی روزگاری یک شهر کوچک را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال انتقام از دیگران با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک Once Upon a Small Town 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟