logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.4 /10
دانلود سریال قانون از نظر لیدیا پوئت The Law According to Lidia Poet 2023
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال قانون از نظر لیدیا پوئت The Law According to Lidia Poet 2023 با دوبله فارسی

سریال قانون از نظر لیدیا پوئت یا لیدیا شاعر ( The Law According to Lidia Poet ) با نام اصلی لیدیا شاعر (Lidia Poët) به کارگردانی مشترک لتیزیا لامارتیر و ماتئو روور (Letizia Lamartire و Matteo Rovere) می باشد.این سریال محصول کشور ایتالیا و در ژانر بیوگرافی، جنایی، درام، معمایی، هیجان انگیز و تاریخی است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Groenlandia تولید و منتشر شد

در سریال قانون از نظر لیدیا پوئت هنرمندانی همچون ماتیلده د آنجلیس، ادواردو اسکارپتا، پیر لوئیجی پاسینو، سیناد تورنهیل، سارا لازارو، داریو آیتا، فرانچسکو پاتان، ماتیلد ویگنا، جورجیا اسپینلی، لوکا فیلیپی، فرانچسکا دی مارتینی، مارکو کاچیولا، ریکاردو فورته، آلسیو دل ماسترو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید مجموعه نمایشی قانون از نظر لیدیا پوئت که در سال 2023 پخش شد، براساس یک داستان واقعی ساخته شده است و شرکت نتفلکیس حق پخش این سریال را برای کشورهایی مانند ، آمریکا ، انگلستان ، کانادا و … خریداری کرده است.

لیدیا پوئت، اولین وکیل زن واجد شرایط ایتالیا، در اواخر قرن نوزدهم میلادی، در شرایطی که زنان از حقوق اولیه خود محروم بودند، به دنبال تحقق رویای خود بود. او با وجود مخالفت‌های فراوان، توانست در رشته حقوق تحصیل کند و پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان اولین وکیل زن در ایتالیا، نام خود را در تاریخ ثبت کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای قانون از نظر لیدیا پوئت را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال مقدر شده با تو با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال قانون از نظر لیدیا پوئت The Law According to Lidia Poet 2023

نظرات

  1. مژگان طاهری
    مژگان طاهری

    من این سریال رو یه روزه تموم کردم خیلی وایب خوبی داشت مرسی از سایت تهران موویز که دوبله قرار دادن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟