logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.2 /10
دانلود فیلم آرتور شاه Arthur the King 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم آرتور شاه Arthur the King 2024

فیلم آرتور شاه ( Arthur the King ) که با عنوان (Arthur) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی سایمون سلان جونز (Simon Cellan Jones) و در ژانر ماجراجویی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون مارک والبرگ، سیمو لیو، ناتالی امانوئل، علی سلیمان، مایکل لندز، پل گیلفویل، راب کالینز، الیزابت چاهین، آلانی ایلونگوه، زامانتا دیاز، ویکتور اکربلوم، مائوریسیو آدریان، شارون گالاردو، لوئیس دل واله، راجر واسرمن، آرتورو دوورژه، جیسون چان، سیس والنتینا، اسکار بست و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید سکانس پشت پرده فیلم “آرتور شاه” حکایتی از همکاری تیمی چشمگیر را روایت می‌کند. تهیه‌کنندگان این اثر، مایکل برانت، دوروتی کانتون، مارک کانتون، آندره کوتو، میکائیل لیندنورد، پتی لانگ، لوئیس ایگناسیو رودریگز، کورتنی سولومون، تسا تولی و تاکر تولی، با همدلی و پشتکار مثال‌زدنی، این پروژه را به سرانجام رساندند. آهنگسازی فیلم بر عهده کوین متلی بود و ژاک ژوفره با ظرافت و مهارت، سکانس‌های آن را به تصویر کشید.

لازم به ذکر است که این فیلم برگرفته از کتاب غیرداستانی “آرتور: سگی که برای یافتن خانه از جنگل عبور کرد” نوشته میکائیل لیندنورد در سال 2017 است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای آرتور شاه را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ماجراجویی

دانلود فیلم City Hunter 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آرتور شاه Arthur the King 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟