logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
4.6 /10
دانلود فیلم آسیب دیده Damaged 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم آسیب دیده Damaged 2024

فیلم آسیب دیده ( Damaged ) به کارگردانی تری مک دونا (Terry McDonough) و در ژانر اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و انگلستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون ساموئل ال. جکسون، ونسان کسل، جیانی کاپالدی، جان هانا، کیت دیکی، برایان مک کارتی، نیکولت مک کیون، دیلن بلور، سامانتا کوگلن، مایکل گست، مارک هولدن، جیمز متسون، میچل رابرتسون و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 4.7 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تدوین و ویرایش فیلم آسیب دیده به ترتیب توسط شان آلبرتسون، لوئیس دلا مادرید، گیلرمو لورنزانا تورنز و کرت نیشیمورا صورت گرفته است، موسیقی متن این فیلم اثری از آندره‌آ ریدولفی است و فیلمبرداری آن توسط ماتیاس پوچ انجام شده؛ جان آدامز، پل آنیلو، متیو هلدرمن، فیل هانت، رومن کوپلویچ، مارسی سینایکو، جان استورت، لوک تیلور و رومن ویاریس د لزگنو همزمان تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند. شما می توانید فیلم بسیار زیبای آسیب دیده با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم جنایی

دانلود فیلم Tales of Babylon 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آسیب دیده Damaged 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟