logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.3 /10
دانلود فیلم باب مارلی: یک عشق Bob Marley: One Love 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم باب مارلی: یک عشق Bob Marley: One Love 2024

فیلم باب مارلی: یک عشق ( Bob Marley: One Love ) به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) و در ژانر بیوگرافی، درام و موسیقی است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون کینگزلی بن‌ادیر، جیمز نورتون، مایکل گاندولفینی، لاشانا لینچ، سم پالادیو، مایکل وارد، توسین کول، آنتونی ولش، نادین مارشال، اومی مایرز، دونال او هیلای، ساندرا اوکلی، لوکا اسلید، نائومی کوان، داریل لین، جسی سیلیو، نستور آرون آبسرا، شلدون شپرد و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “باب مارلی: یک عشق” به تهیه‌کنندگی دده گاردنر، ریچارد هویت، جرمی کلینر، سدلا مارلی، اورلی مارلی، ریتا مارلی، زیگی مارلی، برد پیت، مت سولودکی و رابرت تیتل، داستانی حماسی از زندگی پرفراز و نشیب باب مارلی، اسطوره موسیقی رِگی، را روایت می‌کند.

کریس باورز با ساخت موسیقی متن این فیلم، به زیبایی حس و حال موسیقی رِگی و روحیات باب مارلی را به تصویر می‌کشد. رابرت السویت نیز با فیلمبرداری هنرمندانه خود، مخاطبان را به سفری در دنیای رنگارنگ و پرشور مارلی می‌برد.

باب مارلی: یک عشق براساس زندگی واقعی این خواننده و ترانه‌سرای افسانه‌ای ساخته شده و داستان او را از دوران جوانی و شروع فعالیت‌های موزیکال تا رسیدن به شهرت جهانی و در نهایت مرگش در سال 1981 میلادی دنبال می‌کند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای باب مارلی: یک عشق را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم بیوگرافی

دانلود فیلم Unfrosted 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باب مارلی: یک عشق Bob Marley: One Love 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟