logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.0 /10
دانلود فیلم بزهکاران The Delinquents 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بزهکاران The Delinquents 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم بزهکاران ( The Delinquents ) با عنوان اصلی (Los delincuentes) به کارگردانی رودریگو مورنو (Rodrigo Moreno) و در ژانر جنایی، کمدی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آرژانتین، برزیل، لوکزامبورگ و شیلی است. در این فیلم هنرمندانی همچون دنیل الیاس، استبان بیلیاردی، مارگاریتا مولفینو، ژرمن دی سیلوا، ماریانا چاد، گابریلا سایدون، سیسیلیا راینرو، خاویر زورو، لالو روتاوریا، ایایر سعید، فابیان کاساس، آدریانا آیزمبرگ و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم بزهکاران پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، موفق به کسب 8 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت 7 جایزه دیگر از جمله جایزه بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم خارجی زبان و بهترین کارگردانی بود.

تهیه‌کنندگی فیلم بزهکاران بر عهده جولیا آلوز، برونو بتاتی، ازکیل بورووینسکی، ناتاشا سروی، ژیل چانیال، آگوستو مات، هرنان موسالوپی و پائولا سوارز بود. تدوین و ویرایش این فیلم توسط کارن آکرمن، مانوئل فراری و نیکلاس گلدبارت انجام شد و فیلمبرداری آن توسط آلخو ماگلیو انجام گرفت.شما می توانید فیلم بسیار زیبای بزهکاران را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم جنایی

دانلود فیلم شب خاموش با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بزهکاران The Delinquents 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟