logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.0 /10
دانلود فیلم بعد تو آمدی Then Came You 2020
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بعد تو آمدی Then Came You 2020 با دوبله فارسی

فیلم بعد تو آمدی (Then Came You) که با عنوان (Love Me To Death) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی آدریانا تریجیانی (Adriana Trigiani) و در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2020 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون کریگ فرگوسن، کتی لی گیفورد، فورد کرنن، فیلیدا لاو، برت جیمز، کالیم چیزم، کاتارینا دمتریادس، رزماری دیکسن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.0 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم بعد تو آمدی پس از اکران در سال 2018، با تحسین فراوان منتقدان و مخاطبان روبرو شد. اغلب آن‌ها بازی بازیگران، داستان احساسی و طنزآمیز، فیلمبرداری، فیلمنامه، کارگردانی و تدوین این فیلم را ستایش کردند.

داستان این فیلم درباره زنی به نام «الی» (با بازی میسی ویلیامز) است که پس از مرگ همسرش، سفری به دور دنیا را آغاز می‌کند تا خاطرات او را زنده نگه دارد. او در اولین توقف خود در ایرلند، با نوجوانی به نام «هوارد» (با بازی ایسا باترفیلد) آشنا می‌شود که به بیماری لاعلاجی مبتلا است. الی و هوارد در طول سفر خود به یکدیگر نزدیک می‌شوند و این سفر تأثیر عمیقی بر زندگی هر دوی آن‌ها می‌گذارد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای بعد تو آمدی را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های عاشقانه

دانلود فیلم فقط ما دو نفر با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بعد تو آمدی Then Came You 2020

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟