logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.2 /10
دانلود فیلم بلوط پیر The Old Oak 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بلوط پیر The Old Oak 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم بلوط پیر یا بلوط کهنسال ( The Old Oak ) به کارگردانی کن لوچ (Ken Loach) و در ژانر درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای انگلستان، فرانسه و بلژیک است. در این فیلم هنرمندانی همچون دیو ترنر، ابلا ماری، دبی هانی‌وود، روبن بینبریج، راب کرتلی، اندی داوسون، کریس گاتز، لوید مولینگز، جو آرمسترانگ، جیک جرات، ابیگیل لاوسون، لورا دالی، آندریا جانسون، کول تایت، الکس وایت و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم «بلوط پیر» به تهیه‌کنندگی مشترک هالی برایان، فیلیپ لوگی، ایمهیر مک ماهون، ربکا اوبرایان و جک توماس اوبراین تولید شده است. تدوین و ویرایش فیلم توسط جاناتان موریس انجام شده است و فیلمبرداری آن نیز توسط رابی رایان انجام شده است.

فیلم بلوط پیر پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کن، نامزد دریافت جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی شد. فیلمبرداری این فیلم در شمال شرقی انگلستان انجام شد. کن لوچ، کارگردان ۸۷ ساله این فیلم، در هنگام اکران آن به هالیوود ریپورتر گفت که «بلوط پیر» احتمالا آخرین فیلم او خواهد بود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای بلوط پیر را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم چرخشی زن با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بلوط پیر The Old Oak 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟