logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.3 /10
دانلود فیلم بیگانه: رومولوس Alien: Romulus 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بیگانه: رومولوس  Alien: Romulus 2024

فیلم بیگانه: رومولوس ( Alien: Romulus ) به کارگردانی فده آلوارز (Fede Alvarez) و در ژانر ترسناک، علمی تخیلی، معمایی و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و انگلستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، اسپایک فیرن، آیلین وو، آرچی رینو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم Alien: Romulus از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم بیگانه: رومولوس ، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های محبوب “بیگانه” است که ریدلی اسکات در سال 1979 آغاز کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده فده آلوارز بوده و تدوین آن را جیک رابرتز انجام داده است.

گالو اولیوارس نیز مسئولیت فیلمبرداری را بر عهده داشته و موسیقی متن فیلم توسط بنجامین والفیش ساخته شده است. تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی به صورت مشترک توسط ریدلی اسکات، والتر هیل، الیزابت کانتیلون، تام موران، برنت اوکانر، مایکل پروس و گرگو بالیکا انجام شده است.شما می توانید فیلم بیگانه: رومولوس را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم علمی تخیلی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم جدید با دوبله فارسی

دانلود فیلم پلتفرم 2 The Platform 2 2024

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بیگانه: رومولوس Alien: Romulus 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟