logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.2 /10
دانلود فیلم تنها پسر او His Only Son 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم تنها پسر او His Only Son 2023 با زیرنویس فارسی

 

فیلم تنها پسر او ( His Only Son ) به کارگردانی دیوید هلینگ (David Helling) و در ژانر تاریخی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون نیکلاس موواد، اسکات کوپر، سارا سید، لوئیس فرناندز-ژیل، دانیل داسیلوا، ناتان تترو، اورست سوفوکلئوس، تد هاروی، اتاویو تادی، استیو جودکینز، آریانا وایت، الکساندریا لیور، کوین کاپلاس، جاناتان بوچینسکی، ادان مسکوویتز و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان فیلم “تنها پسر او” شامل داندره کانولی، دیوید هلینگ، برایان هلمیک، مایک کانی دوم، سارا کانی، رومن مدیانوف، جولیا الین میلز، کنی سیلورز و کایل سیلورز بودند. این فیلم توسط نیک واکر به عنوان فیلمبردار ساخته شد و موسیقی متن آن توسط جردن والاس ساخته شده است.

 

حضرت ابراهیم (مشهور به ابراهیم خلیل) دومین پیامبر اولوالعزم است. ابراهیم به عنوان پیامبری در منطقه النهرین منصوب شد و نمرود، حاکم آن زمان، و مردم آن منطقه را به آیین توحید دعوت کرد. اما تنها چند نفر از مردم او را پذیرفتند و چون ابراهیم ناامید از آوردن آنها به ایمان شد، به سوی فلسطین مهاجرت کرد.

یکی از آزمایش‌های الهی برای ابراهیم، مامور شدن او برای قربانی کردن فرزندش بود. طبق گفته قرآن، ابراهیم در خواب دید که فرزندش را ذبح می‌کند. این موضوع را با پسرش به اشتراک گذاشت و از او خواست که به فرمان خدا عمل کند. اما زمانی که ابراهیم فرزندش را در مکان قربانگاه خواباند تا او را ذبح کند، ندا به او رسید: “ای ابراهیم، خوابت را تحقق دادی. به راستی ما به نیکوکاران اینگونه پاداش می‌دهیم. این آزمایش روشن بود و ما فرزندت را از قربانی بزرگی (از ذبح شدن) نجات دادیم”.شما می توانید فیلم بسیار زیبای تنها پسر او را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های تاریخی

دانلود فیلم جغد شب با دوبله فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تنها پسر او His Only Son 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟