logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم توطئه آمیز 2 Insidious Chapter 2 2013
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم توطئه آمیز 2 Insidious Chapter 2 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم توطئه آمیز 2 (Insidious: Chapter 2) که با عنوان (Insidious 2) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی جیمز وان ( James Wan) و در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2013 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون پاتریک ویلسون، رز بیرن، باربارا هرشی، لین شی، تای سیمپکینز، استیو کولتر، لی ونل، انگوس سمپسون و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانیدفیلم ترسناک و توطئه آمیز 2 پس از نمایش در سینما، با بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. بسیاری از منتقدان درباره‌ی داستان ترسناک، کارگردانی، فیلمنامه، شخصیت‌پردازی‌ها و بازیگران مدح و تمجید کردند.این فیلم به عنوان دومین قسمت از مجموعه‌ی فیلم‌های توطئه آمیز شناخته می‌شود و ادامه‌ای بر قسمت اول دارد.

همچنین، از لحاظ زمانی، این فیلم چهارمین قسمت از داستان را روایت می‌کند.در فیلم توطئه آمیز 2، شخصیت‌های جاش و رنای لامبرت به دنبال کشف یک راز هستند که آن‌ها را به طور خطرناکی با دنیای ارواح مرتبط می‌کند. قسمت سوم این سری فیلم با عنوان توطئه آمیز 3 در سال 2015 منتشر شد و قسمت چهارم با عنوان توطئه آمیز: آخرین کلید در سال 2018 منتشر شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای توطئه آمیز 2 را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم Sorry About the Demon با دوبله فارسی

دانلود فیلم جدید با دوبله فارسی 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم توطئه آمیز 2 Insidious Chapter 2 2013

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟