logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود فیلم جاماندگان The Holdovers 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم جاماندگان The Holdovers 2023 با دوبله فارسی

فیلم جاماندگان ( The Holdovers ) به کارگردانی الکساندر پین (Alexander Payne) و در ژانر کمدی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون پل جیاماتی، داواین جوی رندالف، دومینیک سسا، کری پرستون، بردی هپنر، ایان دالی، جیم کاپلان، مایکل پرووست، اندرو گارمان، نحیم گارسیا، استیون تورن، جیلیان ویگمن، تیت دونوان، داربی لی استک، بیل موتوس، داستین تاکر، خوانیتا پرل و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 8.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان فیلم جاماندگان عبارتند از بیل بلوک، اندرو گولوف، دیوید همینگسون، مارک جانسون، کریس استینسون، تام ویلیامز و توماس زادرا. تدوین و ویرایش فیلم توسط کوین تنت و فیلمبرداری آن توسط ایگیل بریلد انجام شده است.

فیلم جاماندگان پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، موفق به کسب پنج جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای داواین جوی رندالف، جایزه بهترین ستاره در حال ظهور برای دومینیک سسا و جایزه بهترین خط داستانی شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت دو جایزه دیگر از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای داواین جوی رندالف و جایزه بهترین فیلم بود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای جاماندگان را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم کمدی

دانلود فیلم کریسمس تو یا من 2 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جاماندگان The Holdovers 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟