logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.4 /10
دانلود فیلم جعبه پرنده بارسلونا Bird Box Barcelona 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم جعبه پرنده بارسلونا Bird Box Barcelona 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم جعبه پرنده بارسلونا یا برد باکس بارسلونا (Bird Box Barcelona) که با عنوان (A ciegas) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک دیوید پاستور و الکس پاستور (David Pastor و Àlex Pastor) و در ژانر ترسناک، معمایی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور اسپانیا است. در این فیلم هنرمندانی همچون ماریو کاساس، جرجینا کمبل، دیگو کالوا، میشل خنر، لئوناردو اسباراگلیا، لولا دوئنیاس، پاتریک کریادو، الخاندرا هاوارد، سلیا فریجیرو، نایلا شوبرث، گونزالو دی کاسترو، مانل لونل، میلو تابوآدا، برایان لیهان، جرارد اومز، سرجیو فریخو، خوزه گارسیا رویز و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 5.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان فیلم “جعبه پرنده بارسلونا” شامل دیلن کلارک، نوریا والس، آدریان گوئرا، کریس مورگان، رایان لوئیس، جاش مالرمن، برایان ویلیامز و آینسلی دیویس بوده‌اند. این فیلم به صورت مشترک تولید شده است. موسیقی متن فیلم توسط زلتیا مونتس ساخته شده و دنیل آرانیو به عنوان فیلمبردار آن انتخاب شده است.

“جعبه پرنده بارسلونا” اسپین‌آفی از فیلم اسپانیایی “جعبه پرنده” (Bird Box) است که در سال 2018 منتشر شد. با این حال، این فیلم به عنوان یک دنباله مستقیم به حساب نمی‌آید. در سال 2018، تماشاگران سینما با دنیای پساآخرالزمانی و هیجان انگیز فیلم “جعبه پرنده” آشنا شدندشما می توانید فیلم بسیار زیبای جعبه پرنده بارسلونا را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم پاپ جن گیر با دوبله فارسی

دانلود فیلم های جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جعبه پرنده بارسلونا Bird Box Barcelona 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟