logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.1 /10
دانلود فیلم جهنده Jumper 2008
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

فیلم جهنده Jumper با دوبله فارسی

فیلم جهنده، جهش یا جامپر (Jumper) که با عنوان (Teleport) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی داگ لیمانن (Doug Liman) و در ژانر اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2008 کشورهای آمریکا و کانادا است. در این فیلم هنرمندانی همچون هایدن کریستنسن، جیمی بل، ریچل بیلسون، مایکل روکر، آناسوفیا راب، مکس تیریوت، داین لین، ساموئل ال. جکسون، شان رابرتس، باربارا گریک، تونی ناپو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم جهنده با حضور در چندین جشنواره بین‌المللی، موفق به کسب دو جایزه شده است. این جوایز شامل جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی ریچل بیلسون و جایزه برترین فیلم باکس آفیس هستند. علاوه بر این، فیلم جهنده برای دریافت پنج جایزه دیگر نیز نامزد شده است. این پنج جایزه عبارتند از نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی ساموئل ال. جکسون، بهترین موسیقی متن، بهترین مبارزه و بهترین فیلم علمی تخیلی اشاره کرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای جهنده را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های هیجان انگیز

دانلود فیلم The Grandson با دوبله فارسی

دانلود فیلم های خارجی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جهنده Jumper 2008

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟