logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.2 /10
دانلود فیلم خاموشی Blackout 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم خاموشی Blackout 2023

فیلم خاموشی یا بلک اوت ( Blackout ) به کارگردانی لری فسندن (Larry Fessenden) و در ژانر ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون الکس هارت، ادیسن تیملین، باربارا کرامپتون، کوین کوریگان، جیمز لو گروس، جو سوانبرگ، مارشال بل، الا را پک، مارک سنتر و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “خاموشی” پس از حضور در دو جشنواره بین‌المللی Knoxville Horror Film Fest و Vancouver Badass Film Festival، موفق به کسب افتخارات قابل توجهی شد و توانایی خود را در ژانر وحشت به اثبات رساند.

این فیلم که با بازی درخشان الکس هارت در نقش اول مرد همراه بود، نظر داوران این جشنواره‌ها را به خود جلب کرد و موفق به کسب سه جایزه ارزشمند شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای خاموشی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم Exhuma 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خاموشی Blackout 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟