logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.0 /10
دانلود فیلم خبرچین و جاسوس Khufiya 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم خبرچین و جاسوس Khufiya 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم خبرچین و جاسوس یا راز ( Khufiya ) به کارگردانی ویشال بهرادواج (Vishal Bhardwaj) و در ژانر اکشن، بیوگرافی، جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون تابو، علی فضل، وامیقا گابی، ازمری هاکی بدهون، ناونیندرا بهل، آشیش ویدیارتی، عطول کولکارنی، الکس اونل، شطاف فیگر، لالیت پریمو، راهول وهرا، دیزنی جیمز، ویرندرا وشیشت، راهول رام، یان گریوزون، سواستیک تیواری، میت ورا، شاشی بوشان و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.0 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم خبرچین و جاسوس توسط دیمپی آگراوال، ویش آگراول، ویشال بهاردواج، ایشو بوتانی، آرمیت چابرا، یاسمین مالهوترا، سیدارت موتوانی، راجش شاه و ناومیت سینگ به صورت مشترک انجام شده است.

تدوین و ویرایش این فیلم توسط ای. سریکار پراساد انجام شده است و فیلمبرداری آن نیز توسط فرهاد احمد دهلوی انجام شده است. فیلم خبرچین و جاسوس بر اساس رمان جاسوسی فرار به ناکجاآباد نوشته آمار بوشان ساخته شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای خبرچین و جاسوس را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم زندگی در سرخوشی با دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خبرچین و جاسوس Khufiya 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟