logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.8 /10
دانلود فیلم دانکرک Dunkirk 2017
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم دانکرک Dunkirk 2017

فیلم دانکرک (Dunkirk) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و در ژانر اکشن، تاریخی، جنگی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2017 کشورهای آمریکا،انگلستان،فرانسه است. در این فیلم هنرمندانی همچون آنئورین بارنارد، بری کیوگان، بیلی هاول، بابی لاکوود، کالوم بلیک، کنستانتین بالسان، دیمین بونارد، دین ریج، فیون وایتهد، جک لودن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.8 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید دانکرک، دهمین فیلم بلند کریستوفر نولان، بر اساس عملیات تخلیه دانکرک در جنگ جهانی دوم ساخته شده‌است. این فیلم اولین فیلم نولان است که بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده‌است. نولان همچون فیلم‌های قبلی خود، دانکرک را نیز با دوربین‌های IMAX و با فرمت 70 میلی‌متری فیلمبرداری کرده‌است. فیلمبرداری این فیلم در دانکرک فرانسه آغاز شد و در لس‌آنجلس به پایان رسید.شما می توانید فیلم بسیار زیبای دانکرک را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم جنگی

دانلود فیلم Napoleon 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دانکرک Dunkirk 2017

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟