logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.0 /10
دانلود فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم دعوت به قتل (Invitation to a Murder) به کارگردانی استفان شیمک (Stephen Shimek) و در ژانر معمایی، جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور فرانسه است. در این فیلم هنرمندانی همچونیون میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا ای. سانتوس، گیلز متی، گریس لین کونگ، سیموس دیور، امی اسلون، الکس هاید-وایت، جیمز اوربانیاک، رائه گری، پیت برویک، کورتیس ادوارد جکسون، کلارک کارمایکل، دان استاک و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 4.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه کنندگی فیلم “دعوت به قتل” توسط سه نفر، یعنی جروم ریگنر-کالفون، سباستین سمون و زئوس زمانی به صورت مشترک بر عهده گرفته شده است. موسیقی متن این فیلم اثری از کریستین دیویس است و فیلمبرداری آن توسط برایان ویلیام صورت گرفته است.فیلمنامه این فیلم توسط چهار نویسنده به نام‌های جرارد میلر، برایان اودانل، جروم ریگنر-کالفون و سباستین سمون به صورت مشترک، نوشته شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای دعوت به قتل را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های معمایی

دانلود فیلم  Dead Shot با دوبله فارسی

دانلود فیلم جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟