logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.0 /10
دانلود فیلم دفن شده Buried 2010
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم دفن شده Buried 2010 با دوبله فارسی

فیلم دفن شده یا مدفون ( Buried ) به کارگردانی رودریگو کورتس (Rodrigo Cortés) و در ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2010 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون رایان رینولدز،خوزه لوئیس گارسیا پرز،رابرت پترسون،سامانتا ماتیس،کالی روشا،کرک بیلی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.0 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و تاکنون جوایز متعددی از جمله سه جایزه گائودی، پنج جایزه گویا، جایزه هیئت ملی بازبینی فیلم و جایزه جشنواره فیلم‌های خیالی استراسبورگ را کسب کرده است.

فیلم روایتگر داستان راننده آمریکایی غیرنظامی در عراق است که توسط تروریست‌ها ربوده شده و پس از ضربه‌ای به سر، بی‌هوش می‌شود. هنگامی که به هوش می‌آید، متوجه می‌شود که در درون تابوتی چوبی، زنده‌به‌گور شده است. تنها چیزی که به همراه دارد، یک فندک زیپو و یک گوشی موبایل بلک‌بری است. دست‌وپاها و دهانش نیز بسته شده‌اند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای دفن شده با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های هیجان انگیز

دانلود فیلم جاده بخشش با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دفن شده Buried 2010

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟