logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.6 /10
دانلود فیلم دیروز بار دیگر Yesterday Once More 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم دیروز بار دیگر Yesterday Once More 2023 با زیرنویس فارسی

 

فیلم دیروز بار دیگر (Yesterday Once More ) با عنوان اصلی (Dao shu shuo ai ni) که با عناوین (Tomorrow’s Me Dates Yesterday’s You) و (Countdown to Say I Love You) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی گاوین لین (Gavin Lin) و در ژانر عاشقانه، درام و فانتزی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور چین است. در این فیلم هنرمندانی همچون چن فی یو (آرتور چن)، ژو یه، ژائو شیائو تانگ، سان تیان یو، خوان زی، چنگ فانگ شو، فو بو هان، لو یی چون، یو یائو لی، وو شو شو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 7.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است فیلم فیلم “دیروز بار دیگر” پس از شرکت در جشنواره بین‌المللی Weibo Awards Ceremony، موفق شد دو جایزه را به دست آورد. این جوایز شامل جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد که به چن فی یو اعطا شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن که به ژو یه شود اهدا گردید. فیلم “دیروز بار دیگر” داستان دو دوست به نام‌های گو یو شوان و هان شو یان را روایت می‌کند.

این دو پس از سال‌ها دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند و عاشق یکدیگر می‌شوند. اما یک حادثه غیرمنتظره باعث می‌شود آن‌ها در چرخه زمان و مکان قرار گیرند و سرنوشتشان تغییر کند و دوباره نوشته شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای دیروز بار دیگر را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم عاشقانه

دانلود فیلم Signs of Love با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های چینی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دیروز بار دیگر Yesterday Once More 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟